Alternatura: Ruta dels Miradors
Dissabte, 10 de gener. Requerix d'inscripció prèvia
Acció Ecologista Agró organitza, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt, un taller de Bombes de llavors (Nendo Dango), que tindrà lloc a La Casa Penya el diumenge 9 de novembre a partir de les 11.00 hores
Acció Ecologista Agró organitza, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt, un taller de Bombes de llavors (Nendo Dango), que tindrà lloc a La Casa Penya el diumenge 9 de novembre a partir de les 11.00 hores.
Durant l'activitat es treballarà amb llavors de lliri groc (Iris Pseudacorus), lliri de mar (Pancratium Maritimum) i ruda de mallada (Thalictrum Maritimum), entre altres espècies autòctones dels muntanyars, saladars i aiguamolls del territori.
Per a participar-hi cal inscripció prèvia completant el formulari, ja que l’aforament és limitat. Per a resoldre qualsevol dubte, les persones interessades poden enviar un correu electrònic a visitescasapenya@gmail.com.

Dissabte, 10 de gener. Requerix d'inscripció prèvia
Acció Ecologista Agró organitza, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt, dos diumenges ornitològics per als mesos de noviembre i desembre, que tindran lloc a La Casa Penya els dies 30 de novembre i 28 de desembre a les 11.00 hores
Acció Ecologista Agró organitza, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt, el contacontes infantil 'Cornalina, la tortuga d'estany', a càrrec de La Ninyacristal, que tindrà lloc a La Casa Penya el diumenge 21 de desembre a partir de les 11.00 hores