La Pompa i el Totvm Latine posen fi a la XXVIII edició dels Lvdi Sagvntini
El grup Clásicos Luna de l'IES Pedro de Luna de Saragossa ha escenificat La Ilíada d'Homer com a colofó
Una iniciativa per a fomentar l'economia local i enfortir el vincle entre la ciutadania i el teixit comercial de Sagunt
Amb motiu de la festivitat de Sant Valentí, l'Ajuntament de Sagunt ha posat en marxa una nova campanya amb l'objectiu de conscienciar a la ciutadania sobre la importància de donar suport al comerç local. Sota el lema 'Estima sense límits, regala sense etiquetes', la campanya busca fomentar les compres en els establiments de la ciutat, destacant els beneficis que el comerç local oferix, tant a nivell econòmic com social.
La campanya ha sigut presentada per l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, a qui no ha pogut acompanyar la regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino, i ha comptat també amb la participació de representants de les associacions de comerciants del municipi. “Natalia ha sigut punta de llança per a traure avant esta campanya i li agraïsc la seua implicació així com als departaments de Comerç i Mercats i d'Igualtat”, ha expressat el primer edil.
Esta iniciativa, impulsada per les regidories de Comerç i Mercats i d'Igualtat, convida a la ciutadania a 'enamorar-se' dels comerços locals, establiments que oferixen una àmplia varietat de productes i un tracte pròxim i personalitzat que cap altre format comercial pot igualar.
En este sentit, segons ha explicat l'alcalde, la iniciativa proposa una reflexió i replantejar els estereotips de gènere. “Al mateix temps que fomentem les compres en el comerç local volem fer eixa reflexió sobre què comprem, per a qui ho comprem i per què a vegades ens autolimitem a l'hora de tindre eixos detalls”, ha indicat.
És per este motiu que l'elecció de l'eslògan va en eixa línia i “partix d'eixe prisma d'inclusivitat i de perspectiva de gènere, que va d'estima, però que inclou altres missatges que són potents i animen a eixa reflexió”, en paraules de Moreno.
Com a part de la campanya, es distribuiran cartells amb el lema 'Estima sense límits, regala sense etiquetes' a tots els comerços del municipi perquè els exhibisquen en els seus aparadors i portes. A més, es proporcionarà material de marxandatge, com ara etiquetes i llaços, a uns certs comerços seleccionats com per exemple floristeries, perfumeries, forns, joieries i botigues de complements perquè els utilitzen en l'empaquetat dels regals que venguen durant estos dies.
El grup Clásicos Luna de l'IES Pedro de Luna de Saragossa ha escenificat La Ilíada d'Homer com a colofó
Es podran fer aportacions a la primera fase de presentació de propostes i projectes des del 15 d'abril fins al 31 de maig
La programació comença el 2 de maig i acabarà el dia 18 i compta amb diferents recreacions, tallers i conferències