L'alcalde i la regidora de Vivenda coneixen de primera mà l'avanç de la construcció de 267 vivendes al Port de Sagunt
La promotora Metrovacesa té en marxa dos promocions de 157 i 110 pisos respectivament en les zones pròximes a l'IES núm. 5
Una iniciativa per a fomentar l'economia local i enfortir el vincle entre la ciutadania i el teixit comercial de Sagunt
Amb motiu de la festivitat de Sant Valentí, l'Ajuntament de Sagunt ha posat en marxa una nova campanya amb l'objectiu de conscienciar a la ciutadania sobre la importància de donar suport al comerç local. Sota el lema 'Estima sense límits, regala sense etiquetes', la campanya busca fomentar les compres en els establiments de la ciutat, destacant els beneficis que el comerç local oferix, tant a nivell econòmic com social.
La campanya ha sigut presentada per l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, a qui no ha pogut acompanyar la regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino, i ha comptat també amb la participació de representants de les associacions de comerciants del municipi. “Natalia ha sigut punta de llança per a traure avant esta campanya i li agraïsc la seua implicació així com als departaments de Comerç i Mercats i d'Igualtat”, ha expressat el primer edil.
Esta iniciativa, impulsada per les regidories de Comerç i Mercats i d'Igualtat, convida a la ciutadania a 'enamorar-se' dels comerços locals, establiments que oferixen una àmplia varietat de productes i un tracte pròxim i personalitzat que cap altre format comercial pot igualar.
En este sentit, segons ha explicat l'alcalde, la iniciativa proposa una reflexió i replantejar els estereotips de gènere. “Al mateix temps que fomentem les compres en el comerç local volem fer eixa reflexió sobre què comprem, per a qui ho comprem i per què a vegades ens autolimitem a l'hora de tindre eixos detalls”, ha indicat.
És per este motiu que l'elecció de l'eslògan va en eixa línia i “partix d'eixe prisma d'inclusivitat i de perspectiva de gènere, que va d'estima, però que inclou altres missatges que són potents i animen a eixa reflexió”, en paraules de Moreno.
Com a part de la campanya, es distribuiran cartells amb el lema 'Estima sense límits, regala sense etiquetes' a tots els comerços del municipi perquè els exhibisquen en els seus aparadors i portes. A més, es proporcionarà material de marxandatge, com ara etiquetes i llaços, a uns certs comerços seleccionats com per exemple floristeries, perfumeries, forns, joieries i botigues de complements perquè els utilitzen en l'empaquetat dels regals que venguen durant estos dies.
La promotora Metrovacesa té en marxa dos promocions de 157 i 110 pisos respectivament en les zones pròximes a l'IES núm. 5
L'alcalde de Sagunt i el regidor d'Activitat Física, Salut i Esports s'han reunit amb la junta directiva del club
La votació estarà oberta fins al dimarts 30 de setembre