L'Ajuntament de Sagunt amplia la xarxa SaguntWiFi amb nous punts gratuïts d'accés a internet en edificis municipals
La iniciativa cerca facilitar l'accés a servicis digitals i avançar en la democratització de l'accés a internet de la ciutadania
El regidor d'Hisenda, Toni Iborra, destaca el “múscul financer” del consistori “gràcies a la bona gestió dels recursos municipals”

L'Ajuntament de Sagunt ha tancat l'exercici pressupostari de 2024 en situació de superàvit, per tercer any consecutiu. Així es desprén de l'últim informe de liquidació, que llança un resultat pressupostari superior als 420.000 €.
Segons ha explicat el regidor d'Hisenda, Toni Iborra, “les dades parlen de l'important múscul financer de l'Ajuntament de Sagunt”. D'acord amb l'edil, el bon estat dels comptes municipals es deu, fonamentalment, “a un treball molt important de contenció de la despesa, buscant optimitzar els recursos municipals”.

A més d'haver aconseguit majors ingressos sobre les despeses realitzades, la informació pressupostària reflectix també una dada positiva respecte al romanent de tresoreria. En total, la xifra supera els 2,8 milions d'euros, “donant compte de la important liquiditat amb la qual compta el consistori”.
D'altra banda, l'Ajuntament de Sagunt manté un baix nivell d'endeutament. El departament d'Hisenda ha aconseguit reduir el deute fins al 28 %, una xifra dos punts inferior a la de l'anterior exercici i lluny del límit del 110 % establit per la Llei Reguladora d'Hisendes Locals.
Igualment, l'estalvi net ha crescut interanualment en 6 punts, aconseguint el 6,76 %. Totes dos xifres, d'acord amb l'informe, mostren “la solvència de l'Entitat, amb un equilibri necessari entre ingressos i despeses”.
“Estem molt satisfets. Les xifres proven la bona gestió dels recursos municipals i l'adequat control financer”, ha expressat el regidor d'Hisenda. “En definitiva, podem parlar tant de sostenibilitat com d'estabilitat respecte a les arques municipals”, ha conclòs.
La iniciativa cerca facilitar l'accés a servicis digitals i avançar en la democratització de l'accés a internet de la ciutadania
La Xarxa de Municipis Actius pel Valencià de la Plataforma per la Llengua l'ha elegit per a participar a la Trobada ImpliCat amb una ponència exposant la seua labor
Representants municipals i veïnals han acompanyat el representant del Ministeri per a constatar l'avanç dels treballs en Almardà, Corint i Malva-rosa