Turisme

La Regidoria de Turisme explora nous camps per a comercialitzar la destinació Sagunt

Una delegació d'este departament del Consistori ha participat en diversos workshops per a promocionar la ciutat davant agències de viatges

La Regidoria de Turisme ha participat en diversos workshops per diferents ciutats d'Espanya que formen part del públic objectiu del municipi per a promocionar la destinació Sagunt entre agències de turisme empresarials i vacacionals.

En estos esdeveniments s'han reunit un total de 250 agents de viatges. I algunes empreses d'allotjament locals com els hotels Barú i Teide Rooms també hi han assistit per a millorar el seu posicionament a escala nacional. Concretament, la delegació de l'àrea de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt s'ha desplaçat a les següents localitats per a participar en quatre workshops: Madrid (6 de febrer), Barcelona (20 de febrer), Bilbao (3 d'abril) i Valladolid (10 d'abril).

Cal destacar que esta delegació també va assistir a un workshop especialitzat en turisme industrial que va tindre lloc en la B-industrial, la fira de turisme industrial de Barcelona en la qual Sagunt va estar present per primera vegada a través de la Regidoria de Turisme.

En relació amb este tipus d'accions promocionals que contribuïxen al posicionament en destinació, a la creació d'imatge de marca i a la comercialització de la ciutat, la regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha afirmat: “Les fires són accions promocionals a les quals acudim any rere any. L'acció promocional que hem desenvolupat de la mà del sector hostaler de la ciutat de manera extraordinària ens ha permés poder interactuar d'una forma més directa amb agents de viatges de les diferents ciutats a les quals hem acudit per a potenciar la destinació Sagunt”.