Biblioteques

La Regidoria de Biblioteques amplia l'horari de les sales d'estudi de cara a l'època d'exàmens

Estos espais estaran oberts entre les 9 i l’1 de la matinada des de dilluns que ve 19 de maig fins el 26 de juny

La Regidoria de Biblioteques de l'Ajuntament de Sagunt amplia l'horari d'obertura de les sales d'estudi. L'objectiu és oferir als i les estudiants de la ciutat un servici que els permeta preparar en millors condicions els  exàmens finals de curs i les proves d'accés a la universitat.

Des de dilluns que ve, 19 de maig, fins al 26 de juny s'obriran les sales d'estudi del Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt i de la biblioteca del Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt de manera ininterrompuda des de les 9 fins a l’1 de la matinada els dies laborables. Respecte als caps de setmana, la biblioteca del Centre Cívic obrirà de 9 a 21 hores. Per la seua part, el Centre Cultural Mario Monreal obrirà els dissabtes de 9 a 21 hores i els diumenges de 9 a 17 hores.

Es recorda que el dilluns 23 de juny es mantindrà l'horari de 9 a 21 hores, però el 24, dia de Sant Joan, les biblioteques estaran tancades.

El regidor de Biblioteques, Roberto Rovira, ha manifestat que garantir la igualtat en l'accés a l'ensenyament és una “aposta prioritària” del departament: “Totes les persones que ho requerisquen han de tindre les ferramentes per a poder estudiar en condicions. Este és un servici que prestem de manera habitual des del Consistori perquè és útil i genera una gran demanda en les ubicacions habilitades”.