Sagunt reforça la lluita contra els mosquits amb tractaments nocturns de nebulització tèrmica
L'Ajuntament redobla esforços després de les pluges intenses i incorpora més equips a les tasques de control de plagues
La jornada Ciència al carrer reunix este dissabte en el pantalà experts i ciutadania amb estands, xarrades, exhibicions i panells informatius
El nou passeig del pantalà del Port de Sagunt acull durant hui, dissabte, la jornada Ciència al carrer amb la qual es dona la benvinguda a la II Setmana de la Ciència, una iniciativa organitzada per la Regidoria d'Universitat, Ciència i Innovació i que es prolongarà fins al divendres.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, el regidor de l'àrea, Toni Iborra, i més membres de l'equip de govern i de la Corporació municipal han assistit este matí a la jornada, que ha reunit experts i nombrós públic.
La jornada Ciència al carrer és un esdeveniment de divulgació científica que compta amb estands que oferixen activitats de caràcter científic i divulgatiu, un escenari on es desenvoluparan fins a nou xarrades de divulgació científica, dos vols d'exhibició amb dron, una demostració de l'app Bioclima, i les exposicions de les fotografies dels concursos de fotografia matemàtica realitzats en els IES Camp de Morvedre i Clot del Moro així com del Museu d'Història Natural de la Universitat de València.
Tot açò es podrà gaudir també esta vesprada des de les 17.00 fins a les 20.00 hores.
L'Ajuntament redobla esforços després de les pluges intenses i incorpora més equips a les tasques de control de plagues
L'empresa, situada a Canet d'en Berenguer, ha anunciat un Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) per els seus 153 treballadors i treballadores
La programació festiva es prolongarà fins al 30 de juliol amb orquestres, musicals infantils, concerts tribut...