
La programació de la Mostra de Teatre de l'Escola Municipal de Teatre comença este cap de setmana amb tres obres de teatre. Les representacions es duran a terme des de hui, divendres 30 de maig, fins dimarts que ve 10 de juny.
Hui mateix comença la Mostra de Teatre amb la representació a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt d’Escola de Mimos (17.30 hores), a càrrec dels i les estudiants de Primària del CEIP Cronista Chabret. A continuació (18 hores), els i les alumnes del CEIP Mediterrani escenificaran El retablo de las maravillas i l'alumnat del CEIP María Yocasta interpretará l'obra Regreso al pasado (19 hores).
La Mostra de Teatre continuarà el dissabte 31 de maig a les 11.30 hores amb Come gomas, a càrrec del CC San Vicente Ferrer. Després d'esta representació, l'alumnat del CEIP Maestro Tarrazona interpretarà Perruqueria Loli (12 hores). I el CC San Vicente Ferrer tornarà a participar amb Parole, parole…puerta con puerta (12 hores).
