La Marjal dels Moros acollirà tres voluntariats organitzats per la Colla Verda
Estes activitats seran els dies 31 de gener, 28 de febrer i 28 de març
L'Ajuntament de Sagunt escolta la plantilla davant la decisió de l'empresa de dur a terme un Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO)

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha mantingut, hui, dilluns 2, una trobada amb el Comité d'Empresa de Fertiberia. La reunió ha estat motivada per la decisió del grup empresarial de dur a terme un Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO), que afectaria la planta de Sagunt. Hi han participat el president del Comité d'Empresa, Ollua San Juan; Eduardo Canet, representant d'UGT; Jorge Cruz, representant de CCOO; Rosa Benítez, secretària general d'UGT FICA PV; Paco Ballester, responsable d'Acció Sindical UGT FICA PV i José María Molina, responsable d'UGT FICA PV al Camp de Morvedre.
Des de l'Ajuntament de Sagunt s'ha escoltat les treballadores i treballadors de la planta de producció de fertilitzants del municipi i s'ha aconseguit el compromís “de mediar perquè es puga arribar a un acord entre les parts”. “Entenem i compartim la preocupació de la plantilla davant la decisió de suprimir llocs de treball”, ha expressat l'alcalde, Darío Moreno. “Recordem que la planta del Port de Sagunt és la més eficient de tot Espanya i, malgrat això, és la que rep un major impacte d'este ERO”, ha explicat.
Estes activitats seran els dies 31 de gener, 28 de febrer i 28 de març
El pas del municipi per este important aparador ha sigut sobri, mantenint el respecte pel dol després dels accidents ferroviaris dels últims dies
L'òrgan, que representa tota la comunitat educativa, ha acordat també la finalització del curs escolar el 22 de juny