L'Escola Municipal de Teatre tanca el curs amb monòlegs en vivendes del barri antic este cap de setmana
Tres cases dels carrers Sant Ramon, Na Marcena i Vell del Castell seran amfitriones de la nova iniciativa 'Patis i terrasses'
Serà a les 17 hores i la ciutadania podrà seguir-lo en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial
Fotografia d'arxiu: Ajuntament de Sagunt.
L'Ajuntament de Sagunt celebrarà este dijous, 5 de juny a partir de les 17 hores, el Ple ordinari de la Corporació Municipal en el saló de plens del Consistori.
La sessió la retransmetrà en directe el Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal oficial de YouTube de l'Ajuntament de Sagunt i en les xarxes socials que gestiona el Gabinet: Facebook, Instagram i X (abans twitter).
ORDRE DEL DIA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE LA CORPORACIÓ DEL CINC DE JUNY DE DOS MIL VINT-I-CINC
PART PRIMERA: PART RESOLUTÒRIA
SECRETARIA GENERAL:
SERVEIS SOCIALS:
OFICINA MUNICIPAL D'HABITATGE:
TURISME:
POLICIA LOCAL:
TRÀNSIT:
RECURSOS HUMANS:
PATRIMONI:
INTERVENCIÓ:
SECRETARIA GENERAL:
SEGONA PART: CONTROL I FISCALITZACIÓ DE L'ACCIÓ DE GOVERN LOCAL
SECRETARIA GENERAL:
PRECS I PREGUNTES
Tres cases dels carrers Sant Ramon, Na Marcena i Vell del Castell seran amfitriones de la nova iniciativa 'Patis i terrasses'
Com cada any, es va celebrar un acte de lliurament de diplomes per part de l'Ajuntament en col·laboració amb Secot
La competició es desenvoluparà el dissabte 7 i diumenge 8 de juny en la piscina del Poliesportiu Municipal (internuclis)