FALLES 2026

Sagunt proclama Ana Martínez i Noa Barea com a Falleres Majors de la comarca per a l'exercici 2025-2026

Ana Martínez (Falla Avinguda) i Noa Barea (Falla Els Vents) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)

La proclamació de les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS) s'ha celebrat hui al saló de plens de l'Ajuntament de Sagunt, com és habitual. L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha proclamat Ana Martínez, de la Falla Avinguda, com a Fallera Major de la FJFS i Noa Barea, de la Falla Els Vents, com a Fallera Major Infantil de la FJFS per a l'exercici 2025-2026. A més, també ha proclamat les seues respectives Corts d'Honor.

La cerimònia de proclamació ha estat dirigida per la secretària general de la FJFS, Mar Bruno Bueno, i ha comptat amb les intervencions de l’alcalde de Sagunt i del president de la FJFS, Hugo Morte. Així mateix, Darío Moreno els ha fet entrega a les Falleres Majors i a les seues Corts d’Honor d'un quadre acreditatiu.