La platja del Port de Sagunt alberga la IX Travessia Nadant el Port de Sagunt
Este esdeveniment esportiu, aquàtic i solidari es durà a terme el diumenge 13 de juliol
S'han adjudicat provisionalment els mòduls de grup i coordinació per al pròxim curs en 17 esports
El període d'inscripció a les activitats esportives extraescolars del programa d'Esport en Edat Escolar 2025/2026 de l'Ajuntament de Sagunt ja està obert i es prolongarà fins al dia 14 de setembre. Podran formalitzar-se en línia a través de la plataforma habilitada per a eixa finalitat. No obstant això, en el cas del tenis, el termini s'obri el dia 1 de setembre i conclou en la mateixa data que les altres activitats.
Les famílies compten amb una oferta de 17 esports amb un total de quasi 30 variants entre les quals escollir. Les disciplines que s'oferixen, algunes de les quals amb diverses variants adaptades, són aquatlon, escacs, atletisme, bàsquet, handbol, esport adaptat, esgrima, gimnàstica aeròbica, gimnàstica estètica, gimnàstica rítmica, hoquei, lluita, lluita grappling, multiactivitat, tenis, voleibol i waterpolo.
L'Ajuntament ja ha assignat provisionalment els mòduls de grup i coordinació per al pròxim curs amb la finalitat de configurar, així, l'oferta d'activitats que prèviament havien sol·licitat els clubs del municipi que participen en el programa, organitzat per la Regidoria d'Activitat Física, Salut i Esports.
D'acord amb les bases del programa, una vegada assignats provisionalment els mòduls de grup i de coordinació, al setembre, en concloure el procés d'inscripció d'alumnat, aquells grups o mòduls que no arriben a la ràtio mínima no s'activaran. D'igual forma, sempre que existisca disponibilitat pressupostària i de les instal·lacions esportives, es podran desdoblegar alguns mòduls si se superen 16 alumnes, i si hi ha nombroses sol·licituds d'inscripció en llista d'espera.
Tota la informació al complet sobre el programa, així com el calendari d'inscripció, està detallada en la Guia del Programa de l'Esport en Edat Escolar, que està disponible juntament amb altres documents per a la seua consulta i descàrrega en la web municipal.
Este esdeveniment esportiu, aquàtic i solidari es durà a terme el diumenge 13 de juliol
S'han posat en comú els operatius per a coordinar els diferents cossos de seguretat i les àrees municipals implicades
Hi ha espais interiors amb aire condicionat, com museus, casals jóvens o dependències municipals i espais a l'aire lliure com parcs i jardins amb ombra i aigua per a refrescar-se