Sagunt a Escena presenta Yerai Cortés amb el seu últim espectacle de guitarra, veus i palmes
El jove guitarrista alacantí és un dels grans noms de la renovació flamenca actual
Les persones interessades podran presentar les seues propostes fins al 31 d'octubre per a la XIII edició d'esta iniciativa cinematogràfica
L'Ajuntament de Sagunt i l'Associació Cultural Philip & Sam organitzen el XIII Festival de Curtmetratges per a jóvens, centrat en el gènere de cinema negre en el marc del Festival Novembre Negre que organitza la Regidoria de Joventut i Infància. Les persones que vulguen presentar els seus curts ho podran fer telemàticament fins al 31 d'octubre a les 23.59 hores.
Els curts no podran superar els 30 minuts de duració, inclosos els crèdits, i quant als premis, s'han establit dos: un entregat pel jurat del Novembre Negre, dotat amb 600 €; i un altre entregat pel públic del festival, dotat amb 300 €. La temàtica serà lliure, amb l'única condició que el curtmetratge estiga dins del gènere anomenat “negre” o “film noir”. Les persones participants han de tindre entre 16 i 35 anys.
Este concurs s'emmarca en les activitats programades per al mes de novembre i que acullen, a més d’esta entrega de premis i el visionat de curtmetratges, certàmens literaris, projeccions de cinema negre i policíac espanyol, trobades gastronòmiques i exposicions.
El jove guitarrista alacantí és un dels grans noms de la renovació flamenca actual
El balanç del curs 2024/25 és positiu, ja que tots els centres d'educació primària i secundària del municipi s'han involucrat
Serà a les 9 hores i la ciutadania podrà seguir-ho en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial