La Marjal dels Moros acollirà tres voluntariats organitzats per la Colla Verda
Estes activitats seran els dies 31 de gener, 28 de febrer i 28 de març
Este itinerari formatiu per a majors de 50 anys està impulsat per la Universitat de València en col·laboració amb l'Ajuntament de Sagunt
Encara queden places disponibles per a apuntar-se al primer curs del programa de la Nau Gran de Sagunt, un itinerari formatiu dirigit a persones majors de 50 anys que està impulsat per la Universitat de València en col·laboració amb l'Ajuntament de Sagunt.

El curs es dividix en dos quadrimestres i les classes s'impartiran al Centre Cultural Mario Monreal els dimarts i els dijous en un horari de 16 a 19 hores. Cal esmentar que el preu de la matrícula és de 205 euros. Les persones interessades a inscriure's en este itinerari formatiu han d'accedir a l'apartat de la Nau Gran de Sagunt de la Universitat de València i seguir unes senzilles instruccions.
Les assignatures del primer quadrimestre (del 29 de setembre al 19 de desembre) són ‘Prehistoria, arqueología e historia antigua’ i ‘El mundo grecolatino: literatura, transmisión y pervivencia’. Pel que respecta al segon quadrimestre, les assignatures seran: ‘De Arse a Saguntum’ i ‘Mitos y magia en la antigüedad clásica’.
El programa, que va iniciar la seua marxa a Sagunt en 2023, s'ha consolidat en pocs anys com una proposta cultural i acadèmica de referència per a persones adultes interessades a ampliar coneixements entorn de l'Arqueologia, Història i Patrimoni del Mediterrani, amb especial atenció a la ciutat de Sagunt.
La Nau Gran oferix un itinerari de tres cursos acadèmics en els quals es combinen sessions docents amb activitats complementàries com a exposicions, conferències, jornades monogràfiques i excursions. Enguany, a més, serà especialment significatiu, ja que la primera promoció del programa a Sagunt completarà el seu tercer curs i rebrà el corresponent certificat acreditatiu.
Estes activitats seran els dies 31 de gener, 28 de febrer i 28 de març
El pas del municipi per este important aparador ha sigut sobri, mantenint el respecte pel dol després dels accidents ferroviaris dels últims dies
L'òrgan, que representa tota la comunitat educativa, ha acordat també la finalització del curs escolar el 22 de juny