Agermanament

Una delegació de l'Ajuntament de Sagunt visita la ciutat agermanada de Cecina

L'alcalde de Sagunt i les regidores María José Carrera i Nuria Carbó han viatjat a esta localitat italiana junt a la FJFS

Una delegació saguntina, encapçalada per l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i les regidores María José Carrera i Nuria Carbó, han visitat la ciutat italiana de Cecina, una localitat agermanada amb Sagunt. Este agermanament es remunta a l'any 1981. La visita ha sigut amb motiu de la 64a Targa Cecina. Durant la seua visita van mantindre una reunió a l'Ajuntament de la ciutat italiana i van gaudir de les activitats relacionades amb la Targa.

Els representants institucionals han estat acompanyats per les Falleres Majors de Federació Junta Fallera de Sagunt i altres membres del col·lectiu faller.

Darío Moreno destaca el treball que està fent l'Ajuntament de Cecina per a “impulsar” l'agermanament amb Sagunt “posant esforç, temps i dedicació”. Així mateix, Moreno assenyala que “en un moment internacional tan complicat el missatge del nostre agermanament és més potent que mai sobre la necessitat de construir ponts entre cultures i països diferents”.