La XXII edició del Pacte Ciutadà contra la Violència de Gènere de Sagunt suma cinc noves adhesions
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
Des del Consistori es van iniciar el dissabte les accions preventives, que hui han continuat, i en la trobada s'han tractat els diversos escenaris possibles per a demà

El CECOPAL de Sagunt ha mantingut este diumenge a la vesprada una reunió de coordinació per a preparar els diversos escenaris adversos que es pogueren donar este dilluns, 29 de setembre, a causa de l'alerta roja per fortes precipitacions en el litoral nord de la província de València i en el municipi.
Des que el 112 Comunitat Valenciana va decretar este dissabte la preemergència nivell taronja, basada en els avisos meteorològics d'AEMET, s'està treballant en la coordinació de servicis enfront de l'alerta i, amb la seua elevació a nivell roig, s'ha convocat una reunió que ha citat tots els departaments implicats en les accions de prevenció davant l'emergència meteorològica.
La reunió del CECOPAL s'unix a les mesures de precaució que s'han pres en l'àmbit de les competències municipals que corresponen a l'Ajuntament, com ara la suspensió de les classes, el tall del trànsit en vies inundables o la recomanació de teletreball a les empreses de la ciutat i de la comarca, entre altres.
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Horno La Victoria, Restaurante Valentín, Bar Jamón Jamón, Hotel Sagunto i Heladería El Paseo han sigut premiats en la III edició de ‘El somriure més bonic de Sagunt’