La consulta veïnal en els disseminats de La Pinada-Pla del Bou mostra un 21 % de suport a la urbanització
Dels 237 propietaris afectats de la zona als quals s'ha consultat, solament 50 persones s'han mostrat a favor d'esta actuació
L'alcalde i el regidor de Promoció Econòmica s'han reunit amb els responsables de les àrees de Finances i Recursos Humans de la companyia per a col·laborar en la recerca de perfils

L'Ajuntament de Sagunt i PowerCo ja treballen per a impulsar la contractació de persones del municipi en la futura gigafactoria de bateries. El consistori i la companyia han mantingut una reunió en la qual han abordat alguns dels perfils requerits i han estudiat vies de col·laboració per afavorir l'ocupabilitat de veïnes i veïns.
Per part de l'Ajuntament de Sagunt han participat en la trobada l'alcalde, Darío Moreno, i el regidor de Promoció Econòmica, Raúl Palmero, mentres que per PowerCo s'han citat, entre altres, el cap del departament de Finances, Javier Rivera, i el cap del departament de Recursos Humans, Ricardo Guerrero.
“L'objectiu és que la creació d'ocupació que ja s'està produint tinga un impacte positiu en el municipi”, ha explicat el regidor de Promoció Econòmica, Raúl Palmero. Per això, “el consistori i PowerCo estan col·laborant activament amb informació compartida i accions conjuntes”.
“D'una banda, l'Ajuntament, a través de Promoció Econòmica i de la nostra Agència de Col·locació, disposa de molta informació sobre les persones en recerca activa d'ocupació. Per altra, PowerCo coneix la qualificació i experiència que requeriran els llocs de treball que es creen”, ha explicat Palmero.
Així, l'Ajuntament i l'empresa s'han emplaçat a treballar conjuntament amb la finalitat que “les ofertes d'ocupació arriben a la ciutadania i que les persones que busquen treball puguen adquirir les competències necessàries”.
En este sentit, per exemple, les ofertes de treball de la companyia es difondran també en el Portal d'Ocupació i en les xarxes socials municipals. Així mateix, PowerCo estarà present en les diferents fires i jornades d'ocupació organitzades per l'Ajuntament de Sagunt.
A més, una de les accions “prioritàries” té a veure amb la formació. “Molts dels llocs de treball que es crearan requerixen d'uns coneixements específics. Volem que les persones desocupades tinguen l'ocasió de formar-se en estos camps concrets per a millorar la seua ocupabilitat”, ha anunciat Palmero, “col·laborarem en cursos i activitats que servisquen a este propòsit”.

Dels 237 propietaris afectats de la zona als quals s'ha consultat, solament 50 persones s'han mostrat a favor d'esta actuació
L'encàrrec és per un termini d'un any amb opció de pròrroga i el pressupost pròxim als 500.000 € anuals
La declaració institucional té com a objectiu establir este servici sanitari en una ubicació en la qual el centre de salut puga ser ampliat