Ix a licitació la realització de dos escultures que evoquen la formació professional de l'antiga fàbrica siderúrgica
Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices
Membres de la Corporació municipal i dels cossos i forces de seguretat s'han concentrat junt amb la ciutadania a les portes de l'Ajuntament

L'Ajuntament de Sagunt, els cossos i forces de seguretat del municipi i un important nombre de ciutadans i ciutadanes s'han concentrat en el migdia d'este dimecres a les portes del Consistori per a guardar cinc minuts de silenci en memòria de les víctimes de la DANA, coincidint amb el primer aniversari de la catàstrofe, i també com a homenatge a les persones i entitats que van ajudar els pobles afectats i els seus veïns i veïnes.
Abans d'iniciar-se el silenci, l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha expressat que este acte s'ha organitzat per tres motius fonamentals: per a homenatjar i recordar les víctimes, per a agrair l'ajuda de la ciutadania, les entitats i els cossos i forces de seguretat i, així mateix, ha fet una reflexió sobre situacions que no s'haurien de repetir davant un desastre d'estes característiques.

Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds