Acaba la renovació de la gespa artificial del camp de futbol Xulla sobre la base dels criteris FIFA Quality Pro
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
Es tracta de la trobada internacional més important sobre innovació urbana

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; el regidor d'Universitat, Ciència i Innovació, Toni Iborra; i membres de la regidoria han assistit estos dies al Smart City World Expo Congress 2025, la trobada internacional més important sobre innovació urbana.
La seua participació en el congrés ha permés posar en comú amb altres ciutats europees polítiques sobre la innovació i la sostenibilitat. En particular, el cas de Sagunt s'ha exposat en una taula redona que ha abordat la mobilitat més enllà del vehicle privat i el transport sostenible i intel·ligent.

La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds
L'Òrgan de Coordinació d'Emergències entre l'Administració i les Empreses de Sagunt prevé riscos laborals i reforça la seguretat