La Policia Local de Sagunt inicia una campanya de control específic de ciclomotors
La duració de l'acció serà, inicialment, des del 24 fins al 30 de novembre
L'Ajuntament ha organitzat 26 recorreguts guiats per la instal·lació per a desmuntar patrons sobre la violència sexual

Més de quatre-cents jóvens del municipi han participat en les vint-i-sis visites guiades organitzades per les tècniques de la Regidoria d'Igualtat a ¿Qué llevabas puesto? Desmontando patrones sobre la violencia sexual, una exposició que forma part de la programació pel 25N.
Amb esta iniciativa l'Ajuntament de Sagunt ha impulsat un diàleg essencial sobre la violència de gènere entre l'alumnat de 3r i 4t de l’ESO dels següents instituts: IES Clot del Moro, María Moliner, Jaume I, Número 5 i Camp de Morvedre.
La mostra arreplega els testimoniatges de huit dones que van ser agredides sexualment, així com la roba que portaven per a desmuntar els patrons de la cultura de la violació amb els quals es culpa les víctimes.
¿Qué llevabas puesto? Desmontando patrones sobre la violencia sexual estarà oberta al públic al Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt fins al 28 de novembre.
La duració de l'acció serà, inicialment, des del 24 fins al 30 de novembre
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien