L'Ajuntament de Sagunt s'adherix a la Xarxa de Consells Locals de la Infància i l'Adolescència
Un espai de participació infantil i adolescent en el qual expressar opinions, idees i propostes que afecten el seu entorn
Amb les obres s'ha adequat l'entrada a les oficines i instal·lat un ascensor i un bany accessible, entre altres millores

La reforma integral de la central de Policia Local de Sagunt ha finalitzat amb una inversió total de 898.972 euros (IVA inclòs). Per a comprovar de primera mà el resultat de l'actuació, obra que ja ha sigut recepcionada, van visitar recentment les oficines de l'avinguda Advocat Fausto Caruana l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; la regidora de Policia Local, María José Carrera; i el regidor de Contractació, Javier Raro.
Amb esta intervenció l'Ajuntament de Sagunt ha millorat les instal·lacions de la Policia Local, adequant l'entrada a les oficines per als dos llocs de treball d'este espai d'atenció directa a la ciutadania, així com a través del 112. Cal esmentar la instal·lació d'un ascensor per a accedir a la primera planta i la conversió dels dos banys de la planta baixa en un adaptat a persones amb mobilitat reduïda.
La reforma integral inclou l'ampliació de la unitat administrativa de la planta baixa, la creació d'una zona per a la conservació de documents i un altre espai destinat a l'emmagatzematge dels materials necessaris per als controls de trànsit i altres labors policials. Entre altres millores, també destaca la redistribució de la primera planta i la reubicació de l'escala en un volum exempt a l'edifici, tal com s'exigix en la normativa vigent.

Gràcies a l'actuació municipal, la central de la Policia Local de Sagunt disposa d'un sistema de videovigilància de totes les estades i un mecanisme d'obertura automàtica per a les portes. Finalment, també s'ha reubicat l'aula d'educació viària i, a més, s'ha creat una sala de reunions i formació amb capacitat per a quaranta persones.
“Ara falten els últims retocs i el mobiliari per a començar a prestar el servici a la ciutadania des d'estes instal·lacions renovades”, ha avançat l'alcalde. “Tot va en la línia de continuar apostant per la seguretat com un element clau que distingix al nostre municipi i que assegura la qualitat de vida de la nostra ciutadania”, ha agregat el primer edil.
“Les obres han permés donar lloc a unes instal·lacions molt més funcionals, concordes amb les tasques que realitzen les i els agents de la Policia Local”, ha explicat la regidora de Policia Local, María José Carrera. “Esta intervenció forma part d'una estratègia més àmplia per a reforçar la seguretat ciutadana i dignificar les condicions del cos. Se suma a la inversió en uniformes i altre material, a la renovació de la flota de vehicles i la incorporació de nous efectius, amb una plantilla en rècord històric”, ha afegit.

Un espai de participació infantil i adolescent en el qual expressar opinions, idees i propostes que afecten el seu entorn
El lexicògraf valencià és l'autor del famós Vocabulari, llibre amb el qual diverses generacions han aprés valencià
La programació d'enguany es desenvoluparà durant els caps de setmana de gener i compta amb 11 espectacles i un taller