Acaba la renovació de la gespa artificial del camp de futbol Xulla sobre la base dels criteris FIFA Quality Pro
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
Serà a les 17.00 hores i la ciutadania podrà seguir-lo en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial
Fotografia d'arxiu: Ajuntament de Sagunt.
L'Ajuntament de Sagunt celebrarà este dijous, 8 de gener, a partir de les 17.00 hores el Ple ordinari de la Corporació Municipal en el saló de plens del Consistori.
La sessió la retransmetrà en directe el Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal oficial de YouTube de l'Ajuntament de Sagunt i en les xarxes socials que gestiona el Gabinet: Facebook, Instagram i X (abans Twitter).
ORDRE DEL DIA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE LA CORPORACIÓ DEL DIA HUIT DE GENER DE DOS MIL VINT-I-SIS
PART PRIMERA: PART RESOLUTÒRIA
SECRETARIA GENERAL:
EDUCACIÓ:
JOVENTUT:
SEGONA PART: CONTROL I FISCALITZACIÓ DE L'ACCIÓ DE GOVERN LOCAL
SECRETARIA GENERAL:
INTERVENCIÓ:
PRECS I PREGUNTES
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds
L'Òrgan de Coordinació d'Emergències entre l'Administració i les Empreses de Sagunt prevé riscos laborals i reforça la seguretat