La Corporació Municipal sol·licita declarar el Dijous de Berenar com Bé Immaterial de Rellevància Local
La moció aprovada considera esta tradició “un element essencial del nostre patrimoni cultural de caràcter immaterial”
Aigües de Sagunt informa que dijous que ve, dia 11 de febrer de 2021, es realitzarà la reparació d'una avaria en la canonada general de proveïment d'aigua al Port de Sagunt.
Els treballs es realitzaran en horari nocturn, des de les 23 h del dijous fins a les 5 h de la matinada del divendres, amb la finalitat de minimitzar les afeccions a la ciutadania i altres usuaris de la xarxa d'aigua potable, encara que segons indica l'empresa mixta es podrà produir una lleugera baixada generalitzada de la pressió en la zona sud-oest de Port de Sagunt.
Segons ha indicat el regidor delegat d'Aigües, Pepe Gil, «Està previst que les obres no produïsquen cap tall en el subministrament d'aigua potable a la població, encara que sí una possible baixada de pressió en la zona sud-oest de Port de Sagunt. Per aquest motiu, les obres es realitzaran en horari nocturn quan el consum és molt menor”.
Finalment, a causa dels treballs inevitablement es produiran sorolls en la zona d'aquests, que segons han afirmat l'empresa i el regidor es procurarà que siguen els imprescindibles i durant el menor temps possible.
La moció aprovada considera esta tradició “un element essencial del nostre patrimoni cultural de caràcter immaterial”
En el marc d’esta celebració, s’ha realitzat també un esdeveniment per a l’alumnat amb la finalitat d'impulsar l'interés per les carreres STEM
S'aplicaran les limitacions urbanístiques previstes en el PATRICOVA, es realitzaran estudis hidrogràfics i se sol·licitarà la implicació dels diferents nivells de Govern