La delegació de Turisme de Sagunt participa un any més en la Fira de les Comarques de la Diputació de València
Prop de 18.000 persones han passat per la fira per a informar-se sobre les diferents destinacions turístiques de la província

El departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sagunt informa que queda ajornada la I Fira de l'Ocupació Comarcal programada per al 17 de setembre. Per qüestions tècniques i organitzatives, es posposa este esdeveniment i es preveu que es realitze el primer semestre de 2020.
El projecte SOM COMARCA, iniciat en 2017, treballa per a buscar iniciatives que reduïsquen la desocupació al Camp de Morvedre mitjançant la creació d'una xarxa comarcal que detecte necessitats i oportunitats laborals en el marc de l'estratègia territorial prèviament definida.
Fruit d’este treball, al llarg dels últims mesos s'ha realitzat esta nova edició del projecte que ha beneficiat directament a 42 persones desocupades, millorant les possibilitats d'ocupabilitat i qualificació. Al mateix temps, s'han establit les bases per a desenvolupar amb majors garanties d'èxit les actuacions de futur en el ja indicat marc de l'estratègia territorial definida.
Prop de 18.000 persones han passat per la fira per a informar-se sobre les diferents destinacions turístiques de la província
Junt amb FACOSA, l'Ajuntament llança esta iniciativa per a fomentar el comerç local entre les empreses
Va destacar per la seua labor social, sindical i cultural al Port de Sagunt i va ser una víctima de la repressió franquista