Sagunt presenta el programa de les festes patronals del nucli històric
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
El projecte de l'IES María Moliner ha consistit a dur a terme activitats relacionades amb la sostenibilitat i el canvi climàtic
L'alumnat de quart d'Educació Secundària Obligatòria procedent de Skorping, un municipi pròxim a la ciutat d’Aalborg (nord de Dinamarca), ha visitat la Via del Pòrtic este matí, on l’ha rebut l'alcalde del municipi, Darío Moreno, i el regidor d'Educació, Raúl Palmero. Esta visita s'emmarca en el programa anual d'Erasmus + de l'IES María Moliner.
El grup està format per 12 alumnes i dos professores, encara que a la recepció només han pogut acudir 6 alumnes i una professora, perquè part del grup ja ha tornat a Dinamarca.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, els ha donat la benvinguda i ha recalcat que és molt important treballar en les diferents institucions «amb la finalitat d’atraure persones a la ciutat», així com enfortir els llaços entre els diferents països de la Unió Europea i en este sentit ha ressaltat: «Nosaltres compartim més coses de les que ens diferencien». Darío Moreno també ha manifestat sobre viatjar i conéixer diferents països de la Unió Europea: «Pense que això ajuda a enfortir en eixe sentit, que nosaltres realment tenim moltes coses valuoses per compartir i això és una cosa que realment hem d'explicar, així com agrair la vostra participació en este programa». Finalment, l'alcalde ha destacat la importància que té tant en l'àmbit personal com en l'institucional este tipus de projectes.
El projecte de l'IES María Moliner ha consistit a dur a terme activitats relacionades amb la sostenibilitat i el canvi climàtic. Per a desplaçar-se durant la setmana de la visita s'ha utilitzat el transport públic i la bicicleta amb la finalitat de conscienciar l'alumnat en l'ús de mitjans de transport sostenible. D'eixa manera, s'han utilitzat els nous carrils bici promoguts des de l'Ajuntament.
Esta setmana, els alumnes danesos i les alumnes daneses han realitzat una visita guiada al Factory Tour i una ruta matemàtica en forma de gimcana en la zona històrica de la ciutat, activitats esportives a les platges de Sagunt i de Canet d'en Berenguer, una visita-taller a l'observatori del canvi climàtic al Cabanyal, una visita i diversos tallers a la Casa Penya amb la col·laboració de Agró.
Este projecte d'Erasmus +, en el qual l'IES María Moliner porta participant des de 2010, també té programada al llarg del curs la visita de l'alumnat de Necessitats Educatives Especials al centre danés.
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Afirma que d'acord amb el que s'establix en l'Estatut d'Autonomia, l'ens públic ha d'exercir com a ferramenta per a la difusió i la normalització de la llengua pròpia
La Corporació Municipal ha aprovat una moció mitjançant la qual reafirma el seu suport a les persones que patixen Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA)