L'Ajuntament de Sagunt invertix 325.000 euros en la millora dels centres educatius
En total, s'han executat més de 40 intervencions en 13 instal·lacions escolars, mancant una inversió addicional de 94.000 euros entre setembre i desembre
La naviliera italiana Grimaldi ha iniciat hui les escales del seu buc Grande Baltimora, una de les embarcacions de major grandària de la companyia, amb 200 metres d'eslora i capacitat per a transportar més de 6.600 turismes, convertint-se en el car-carrier més gran que ha atracat al recinte portuari de Sagunt. Amb este motiu, el president de l'Autoritat Portuària de València, Aurelio Martínez, ha fet lliurament d'una placa commemorativa al nou buc Grimaldi - Grande Baltimora per la seua primera escala en el port de Sagunt.
Este vaixell fa una ruta europea i té com a destinació final la costa est dels Estats Units, de la qual cosa segons ha informat la direcció del grup Grimaldi, estan satisfets amb l’operació que es realitza al port i tenen plans de futur. L’alcalde ha afegit que “estan molt interessants per a la nostra ciutat, i amb això crec que fem honor a la història d'una ciutat portuària que fa 2.500 anys va començar el seu periple a través del seu castell i del seu port, per on ens han arribat les grans innovacions culturals, polítiques, socials i també, evidentment, les grans oportunitats econòmiques. I això va ser així fa 2.500 anys i ara, en el segle XXI, la nostra capacitat logística està molt vinculada al port i a les infraestructures que, lamentablement, encara queden pendents serà la base del nostre desenvolupament i del nostre progrés”.
Per altra banda, Fernández ha recalcat que “que una companyia com Grimaldi i els seus clients pensen en la nostra ciutat i estiguen desenvolupant i dissenyant plans de futur, la veritat és que ve a reafirmar esta vocació marítima de Sagunt i també, cal incidir en una qüestió i és que en els últims anys (parle des de la visió com a alcalde i membre del consell d’administració de l’APV) s’està treballant molt bé i s’està apostant per fer inversions que ens donen esta posició privilegiada en el món del comerç marítim que és absolutament fonamental en un món globalitzat per al desenvolupament de ciutats com la nostra i d’àrees territorials com la nostra”.
Per acabar, Fernàndez ha recordat la importància de la finalització de les infraestructures ferroviàries que convertiran Sagunt en un dels grans punts de desenvolupament d’Europa: “de fet, ja s’estan augmentant el nombre de combois a la línia de Saragossa perquè ja estem escometent aquelles inversions des de l’Autoritat Portuària que van a permetre una major fluïdesa de trens i, per tant, de connexions directes entre la zona logística de Saragossa i l’àrea de Sagunt/València. Per tant, és un gran dia, una gran notícia i espere que en les pròximes setmanes puguem donar més bones notícies per al creixement de la nostra ciutat”.
En total, s'han executat més de 40 intervencions en 13 instal·lacions escolars, mancant una inversió addicional de 94.000 euros entre setembre i desembre
L'Ajuntament de Sagunt també ha licitat este contracte, que se suma a la inversió en la plaça Vicente Aleixandre del mateix barri
El billarista d'elit va aconseguir el primer lloc en les modalitats Pool bola 9 i Pool bola 10, així com el segon lloc en Pool bola 8