Serveis Socials posa en marxa el taller ‘Lo Veo Me Ven’ per a combatre la bretxa digital
L'objectiu del taller és afavorir el desenvolupament personal i l'enfortiment de competències digitals de les participants

El programa de les festes patronals del Port de Sagunt va preparar per a ahir, dilluns 5 d'agost, la primera sessió de classes de balls de saló en el recinte firal. Durant tota esta setmana, a les 19.45 hores, s'oferiran classes gratuïtes de balls de saló per a tots els públics, impartides per professors campions d'Espanya sènior. Ahir van participar al voltant de 50 persones durant tota la classe.
A les 21.00 va tindre lloc, per primera vegada, el concurs de pintxos de truita de creïlla. Segons informen des de la Federación de Peñas Puerto Sagunto, el concurs va tindre una gran acollida, en tractar-se d'una novetat, i destaquen que al voltant de 40 penyes i públic en general van participar en este concurs. A més, als assistents se'ls van oferir racions de truita de creïlla gegant. El públic també va gaudir d'una vesprada de vaques i bous de la ramaderia Germán Vidal, així com de les diverses atraccions de fira i jocs instal·lats.
Des de la Federació destaquen el bon ambient que es respira en les festes, la gran participació en totes les activitats i l'absència de qualsevol incident.



L'objectiu del taller és afavorir el desenvolupament personal i l'enfortiment de competències digitals de les participants
L'alerta comença demà, diumenge 28 de desembre, a les 7 hores i estarà activa fins les 23.59 hores
Un nou torneig d'handbol que pretén promocionar l'esport base, la convivència i la projecció esportiva de la Comunitat Valenciana