Una delegació saguntina visita Millau, la ciutat francesa agermanada amb Sagunt des de 2006
L'alcalde de Sagunt i la regidora d'Agermanament han viatjat per primera vegada a esta localitat
El film, que no està recomanat per a menors de 18 anys, es projecta en el Centre Cultural Mario Monreal diumenge que ve, 22 de maig, a les 19.00 hores. L'entrada és gratuïta
Dins l'agenda cultural de primavera del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, en el Cicle de Cinema Periodístic, està programada la pel·lícula Nightcrawler (2014). Es projectarà en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt diumenge que ve, 22 de maig, a les 19.00 hores. L'entrada a la sessió és gratuïta.
Després de ser testimoni d'un accident, Lou Bloom, un apassionat jove que no aconseguix trobar ocupació, descobrix com a manera de guanyar diners el món del periodisme criminalista en la perillosa ciutat de Los Angeles. El seu treball és arribar als escenaris de crims o accidents i fotografiar allò que ha succeït per a vendre-ho al millor postor.
Este film està emmarcat dins del gènere thriller i està dirigit i guionitzat per Dan Gilroy. Entre el repartiment es troben actors i actrius com Jake Gyllenhaal, René Russo, Riz Ahmed, Bill Paxton i Kevin Rahm, entre altres.
El film va estar nominat en diverses ocasions dins la categoria de millor guió original i Jake Gyllenhaal com a millor actor principal. Està considerat un dels millors thrillers de la història del cinema. Té una duració aproximada de 113 minuts i no està recomanat per a menors de 18 anys.
L'alcalde de Sagunt i la regidora d'Agermanament han viatjat per primera vegada a esta localitat
Este itinerari formatiu per a majors de 50 anys està impulsat per la Universitat de València en col·laboració amb l'Ajuntament de Sagunt
Les iniciatives conjuntes consistiran a retolar vies urbanes, potenciar l'oficina de promoció lingüística o programar la meitat de l'oferta cultural local en valencià, entre altres