L’Equip de Govern i la comunitat educativa es concentren pel manteniment del Pla Edificant
Les concentracions s'han dut a terme a les portes del CIPFP Eduardo Merello i el CEIP Montíber
El film, que no està recomanat per a menors de 18 anys, es projecta en el Centre Cultural Mario Monreal diumenge que ve, 22 de maig, a les 19.00 hores. L'entrada és gratuïta
Dins l'agenda cultural de primavera del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, en el Cicle de Cinema Periodístic, està programada la pel·lícula Nightcrawler (2014). Es projectarà en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt diumenge que ve, 22 de maig, a les 19.00 hores. L'entrada a la sessió és gratuïta.
Després de ser testimoni d'un accident, Lou Bloom, un apassionat jove que no aconseguix trobar ocupació, descobrix com a manera de guanyar diners el món del periodisme criminalista en la perillosa ciutat de Los Angeles. El seu treball és arribar als escenaris de crims o accidents i fotografiar allò que ha succeït per a vendre-ho al millor postor.
Este film està emmarcat dins del gènere thriller i està dirigit i guionitzat per Dan Gilroy. Entre el repartiment es troben actors i actrius com Jake Gyllenhaal, René Russo, Riz Ahmed, Bill Paxton i Kevin Rahm, entre altres.
El film va estar nominat en diverses ocasions dins la categoria de millor guió original i Jake Gyllenhaal com a millor actor principal. Està considerat un dels millors thrillers de la història del cinema. Té una duració aproximada de 113 minuts i no està recomanat per a menors de 18 anys.
Les concentracions s'han dut a terme a les portes del CIPFP Eduardo Merello i el CEIP Montíber
La vetllada tindrà lloc el dissabte 17 de maig a partir de les 19.00 hores en el pavelló José Veral amb més de 20 combats
Serà el dimecres 28 de maig, de 9 a 14 hores al Centre Cultural Mario Monreal