La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ anuncia la programació del Port Pride Sagunt 2025
La manifestació està convocada per al 12 de juliol sota el lema ‘Sagunt amb Orgull: ni censura, ni retallades ni un pas enrrere’
El film, que no està recomanat per a menors de 18 anys, es projecta en el Centre Cultural Mario Monreal diumenge que ve, 22 de maig, a les 19.00 hores. L'entrada és gratuïta
Dins l'agenda cultural de primavera del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, en el Cicle de Cinema Periodístic, està programada la pel·lícula Nightcrawler (2014). Es projectarà en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt diumenge que ve, 22 de maig, a les 19.00 hores. L'entrada a la sessió és gratuïta.
Després de ser testimoni d'un accident, Lou Bloom, un apassionat jove que no aconseguix trobar ocupació, descobrix com a manera de guanyar diners el món del periodisme criminalista en la perillosa ciutat de Los Angeles. El seu treball és arribar als escenaris de crims o accidents i fotografiar allò que ha succeït per a vendre-ho al millor postor.
Este film està emmarcat dins del gènere thriller i està dirigit i guionitzat per Dan Gilroy. Entre el repartiment es troben actors i actrius com Jake Gyllenhaal, René Russo, Riz Ahmed, Bill Paxton i Kevin Rahm, entre altres.
El film va estar nominat en diverses ocasions dins la categoria de millor guió original i Jake Gyllenhaal com a millor actor principal. Està considerat un dels millors thrillers de la història del cinema. Té una duració aproximada de 113 minuts i no està recomanat per a menors de 18 anys.
La manifestació està convocada per al 12 de juliol sota el lema ‘Sagunt amb Orgull: ni censura, ni retallades ni un pas enrrere’
Los dos hidalgos de Verona i Electra tindran servici d'accessibilitat per a persones amb diversitat auditiva i visual
Un total de 60 persones s'han beneficiat d'esta iniciativa d'activitat física dirigida que transmet la importància d'incorporar l'esport en el dia a dia a persones amb malalties cròniques