La Regidoria de Comerç i Mercats presenta la campanya ‘Grans vols, comerços sostenibles’
Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat
Esta activitat és gratuïta i la projecció será a les 18.30 hores

Esta vesprada, a les 18.30 hores, es projectarà a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt la pel·lícula Un lugar en el sol. Una activitat organitzada per l'Associació Cultural Nautilus en col·laboració amb el departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
Un lugar en el sol és una pel·lícula dirigida per George Stevens l'any 1951, i protagonitzada per Elisabeth Taylor i Montgomery Clift. Va aconseguir nombrosos premis i nominacions en festivals internacionals, destacant 6 estatuetes en els premis Oscar incloent millor direcció i guió.
George Eastman, un jove sense recursos, aconseguix un treball gràcies a un parent llunyà, el ric industrial Charles Eastman. Malgrat el parentiu, Eastman li assigna a George un modest treball a la seua fàbrica i li impedix l'entrada en el seu cercle social. Malgrat això, el jove coneix a Ángela Vickens, una bellíssima aristòcrata de la qual s'enamora. Però George té núvia, una humil empleada de la fàbrica, raó per la qual haurà d'afrontar un espinós dilema moral.

Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
La Regidoria de Turisme ha estat present en les quatre jornades d'este esdeveniment al qual van acudir més de 36.000 visitants