Comencen els tallers gratuïts de la Regidoria de Joventut i Infància dirigits a jóvens i adolescents

La delegació ha combinat tallers presencials i en línia de cuina, ball, fotografia i disseny per a jóvens d'entre 16 i 30 anys
Imagen 1Imagen 2
Els tallers gratuïts de la Regidoria de Joventut i Infància dirigits a jóvens d'entre 16 i 30 anys comencen esta mateixa vesprada. Tots els tallers requerixen d'inscripció a través del web.

El primer dels tallers serà el de la disciplina de fitness Cubbà hui, dimarts 7 de juliol, de 20 a 21 hores en el Casal Jove. Este taller es repetirà el 14, el 21 i el 28 de juliol a la mateixa hora. A més també hi haurà tallers de cuina italiana, el 8 de juliol; llatina, el 15 de juliol; vegana, el 22 de juliol, i thai el 29 de juliol, també en el Casal Jove.
 
A estos tallers se'ls sumen els de fotografia SOMNUS que tindran lloc en el Casal Jove els dilluns 13, 20 i 27 de juliol de 19 a 21 hores i tractaran el flaix i la llum contínua, el retrat urbà i l'hora blava en la fotografia, respectivament; i els de disseny que seran en línia. El primer d'estos serà La càmera lúcida: Fotografia, dibuix i emocions i s'utilitzarà la càmera fotogràfica del mòbil com a ferramenta per a treballar emocions que poden haver sorgit durant l'experiència del confinament. El taller es desenvoluparà en una sessió de dos hores i mitja diumenge, 12 de juliol, des de les 16 hores, i estarà enfocada en l'exploració d'emocions i expressions identitàries. Es tracta d'una activitat virtual que serà dinamitzada a través d'una telefonada de vídeo grupal a través de l'aplicació Zoom. Les inscripcions finalitzaran el 8 de juliol.

El segon serà Disseny creatiu amb Canva que tindrà una duració de 15 hores i es desenvoluparà al ritme que l'alumnat considere. Este taller serà totalment pràctic i l'alumnat aprendrà a dissenyar presentacions, aconseguirà crear currículums que destaquen, etc. El tercer d'estos cursos serà el de Crear el teu propi blog amb Wordpress i tindrà una duració de 15 hores. S’hi aprendrà a utilitzar esta aplicació per a la creació de blogs en línia.

El regidor de Joventut i Infància, Guillermo Sampedro, ha declarat que «llancem els tallers per a jóvens d'entre 16 i 30 anys com a complement d'oci formatiu, per a millorar els coneixements de cuina saludable, de fotografia, de ball esportiu i fins i tot de disseny gràfic. Són tallers en què combinem l'aprenentatge d'estes matèries però sempre de manera lúdica i divertida». 

A més d'estos tallers, Joventut ha inclòs en la seua programació d'oci per a este estiu dos iniciatives. En primer lloc, el taller d'astronomia Un viatge per l'Univers, dirigit a tots els públics, per al pròxim 20 de juliol a les 21 hores a la muntanya de Sant Cristóbal per a conéixer els misteris i secrets de l'univers i del cel nocturn i el joc de fugida L'estranya desaparició del Sr Kawasaki i el futur d’AHM ambientat en el patrimoni industrial de la ciutat i enfocat a jóvens d'entre 14 i 30 anys, que tindrà lloc el 25 de juliol a les 22 hores en el Casino Recreatiu i Cultural del Port Sagunt.