Turisme organitza una nova edició del Setembre Sefardita que comença el 12 de setembre
Des de l'1 de setembre les persones interessades podran optar a una visita gratuïta per a conéixer el Sagunt Sefardita

Demà divendres, 23 de juliol, continua la programació de cinema d'estiu a la terrassa del Casal Jove. L'activitat organitzada per la delegació de Joventut i Infància serà a les 22.00 hores i en esta ocasió es projectarà la pel·lícula Donde viven los monstruos, una adaptació d'un conte per a xiquets de Maurice Sendak, dirigida en 2009 per Spike Jonze.
La pel·lícula va ser nominada a nombrosos premis d'animació l'any de la seua estrena i compta la història d'un xiquet desobedient, que és enviat al llit sense sopar, i es capbussa en un món imaginari creat per ell, que està poblat per feroces criatures que li obeïxen cegament.
D'altra banda, amb esta activitat, la terrassa del Casal pretén recuperar les nits familiars de cinema, entrepà i refresc. La programació del cinema d'estiu s'allargarà fins a l'últim divendres del mes d'agost.
La pel·lícula està recomanada per a tots els públics i l'entrada és gratuïta, encara que hi haurà limitació d'aforament. Així mateix, durant tota la projecció es contemplaran per part de l'organització les mesures sanitàries i de prevenció enfront de la pandèmia, que seran, així mateix, d'obligat compliment per al públic.
Des de l'1 de setembre les persones interessades podran optar a una visita gratuïta per a conéixer el Sagunt Sefardita
L'Ajuntament de Sagunt ha atés una reivindicació històrica de l'associació i ha reubicat les activitats educatives que es desenvolupaven en estos espais
L'actuació de l'artista granadina tindrà lloc dissabte a les 22.30 hores, i l'Off Romà presentarà dos espectacles de circ a la Casa dels Berenguer i l'Antiga Moreria divendres i dissabte