Els municipis del Camp de Morvedre suspenen les classes preventivament per a demà, dimarts 29 d'abril
Seguint indicacions del Govern d'Espanya, el grup de treball d'Emergències comarcal determina la suspensió de l'activitat lectiva
Demà divendres, 23 de juliol, continua la programació de cinema d'estiu a la terrassa del Casal Jove. L'activitat organitzada per la delegació de Joventut i Infància serà a les 22.00 hores i en esta ocasió es projectarà la pel·lícula Donde viven los monstruos, una adaptació d'un conte per a xiquets de Maurice Sendak, dirigida en 2009 per Spike Jonze.
La pel·lícula va ser nominada a nombrosos premis d'animació l'any de la seua estrena i compta la història d'un xiquet desobedient, que és enviat al llit sense sopar, i es capbussa en un món imaginari creat per ell, que està poblat per feroces criatures que li obeïxen cegament.
D'altra banda, amb esta activitat, la terrassa del Casal pretén recuperar les nits familiars de cinema, entrepà i refresc. La programació del cinema d'estiu s'allargarà fins a l'últim divendres del mes d'agost.
La pel·lícula està recomanada per a tots els públics i l'entrada és gratuïta, encara que hi haurà limitació d'aforament. Així mateix, durant tota la projecció es contemplaran per part de l'organització les mesures sanitàries i de prevenció enfront de la pandèmia, que seran, així mateix, d'obligat compliment per al públic.
Seguint indicacions del Govern d'Espanya, el grup de treball d'Emergències comarcal determina la suspensió de l'activitat lectiva
Totes dos equips base van aportar esportistes a les seleccions autonòmiques per al campionat estatal i a més les cadets del BM Morvedre es van proclamar campiones de la Minicopa de la Reina
Esta iniciativa impulsada per l'àrea de Serveis Socials començarà el 29 d'abril a Sagunt i el 30 d'abril al Port de Sagunt