L'Ajuntament de Sagunt rep la nova directiva del Fertiberia Balonmano Puerto Sagunto
La trobada ha sigut una primera presa de contacte entre els nous responsables del club esportiu i el Consistori
El pròxim dijous, 9 de març, a les 19.30 hores tindrà lloc la presentació del llibre Ulls de nit de Roser Furió al Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt (aula 2). La presentació serà a càrrec de Vicent Penya, amb música del violoncel·lista Adrià Gonzàlez.
Roser Furió (Canet d'en Berenguer, el Camp de Morvedre, 1953) va estudiar batxillerat al col·legi Maria Immaculada del Port de Sagunt. Va treballar de secretària a l'Escola de Recerca Operativa, dirigida pel catedràtic i degà de la Facultat de Ciències i Matemàtiques, Llorenç Herrero i Figueras.
En estos moments és mestressa de casa, una dona compromesa amb la cultura que ha col·laborat amb treballs propis de cançons i dites populars al Voluntariat pel valencià. A més a més, ha participat en nombrosos recitals de poesia i molts dels seus poemes han estat publicats en diferents webs d'Internet. Ulls de nit és el seu primer llibre editat.
La trobada ha sigut una primera presa de contacte entre els nous responsables del club esportiu i el Consistori
Este programa experiencial d'ocupació i formació està cofinançat per LABORA i el Ministeri de Treball amb 241.881 €
Costes dona llum verda a l’últim tràmit per a desbloquejar les actuacions destinades a frenar la regressió del litoral nord del Camp de Morvedre