La Regidoria de Comerç i Mercats presenta la campanya ‘Grans vols, comerços sostenibles’
Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat
L'objectiu del programa és orientar tant personalment com professionalment a les persones jóvens d'entre 16 i 21 anys per a ajudar-les a construir el seu projecte global de vida
Dijous que ve, 24 de febrer, tindrà lloc la reunió informativa del programa Jove Oportunitat (JOOP), un curs on l'objectiu és orientar tant personalment com professionalment les persones jóvens d'entre 16 i 21 anys per a ajudar-les a construir el seu projecte global de vida. La reunió serà a les 12.00 hores en el Casal Jove del Port de Sagunt.
Este programa pertanyent a l'Institut Valencià de Joventut (IVAJ), està cofinançat pel Fons Social Europeu i la Generalitat Valenciana amb la col·laboració del departament de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt i tindrà lloc en el Casal Jove Port, on a través de diferents sessions es treballarà l'orientació personal amb tècniques de coaching, i l'orientació professional amb vista a diferents empreses, entre altres activitats.
Les persones interessades en el curs i que no puguen assistir a la reunió poden inscriure's posant-se en contacte amb el departament d'orientació del seu institut o posant-se en contacte amb el Casal Jove telefonant al 667 020 512.

Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
La Regidoria de Turisme ha estat present en les quatre jornades d'este esdeveniment al qual van acudir més de 36.000 visitants