Comença la nova edició de Diàlegs de Llibres, un cicle de trobades amb escriptors i escriptores
Els autors convidats són Enrique Bonalba, Clara Járboles, Javier Alandes, Pere Valenciano, Sergi Durbà i Alberto Rey

Dilluns que ve, 26 d'abril, el Casal Jove del Port de Sagunt habilitarà la sala d'actes per a totes aquelles persones que vulguen donar sang, davall el lema Donanters, la xarxa més social.
La regidoria de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt participa en esta activitat cedint l'espai per a dur a terme les donacions. Així mateix, l'entitat amb la qual col·labora és el Centre de Transfusió de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana.
L'horari per a participar en esta donació serà al matí de 9.30 a 14.30 hores i a la vesprada de 16.00 a 20.00 hores. En este sentit, els requisits per a tots aquells i aquelles que vulguen col·laborar són: tindre entre 18 i 65 anys, pesar més de 50 quilos i no anar en dejú.
Els autors convidats són Enrique Bonalba, Clara Járboles, Javier Alandes, Pere Valenciano, Sergi Durbà i Alberto Rey
Les inscripcions finalitzen el 16 gener i els programes ajudaran 30 persones a formar-se i treballar
Els festejos, que celebren el seu 26é aniversari, combinen actes infantils, tradició religiosa, activitats populars i una àmplia programació taurina