La Regidoria de Comerç i Mercats presenta la campanya ‘Grans vols, comerços sostenibles’
Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat
Esta funció de dansa contemporània tindrà lloc el dissabte, 19 de febrer, a les 20 hores. El preu de l'entrada és de 7 euros
Com si es tractara d'un déjà vu, la companyia Aescena Danza proposa amb la seua funció un itinerari pel que han sigut els últims deu anys del seu treball de divulgació de la dansa contemporània. L'obra Danzad, danzad malditos es representarà en el Centre Cultural Mario Monreal dissabte que ve, 19 de febrer, a les 20 hores.
En este itinerari han estat presents molts dels millors coreògrafs del món: Maurice Béjart, Thierry Malandain, Jiri Kylian, Ohad Naharin, Pina Bausch, Nacho Duato i un llarg etcètera; amb l'afegit final d'un ‘bonus track’, uns fragments d'un possible futur espectacle: Vértigo 20, de la coreògrafa Noa Wertheím.
Esta actuació de dansa contemporània, organitzada pel departament de Cultura, té una duració aproximada de 120 minuts. En tot moment, seran d'obligat compliment les mesures de prevenció enfront de la Covid-19. Les entrades es poden adquirir per un preu de 7 euros en servientradas.com.

Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
La Regidoria de Turisme ha estat present en les quatre jornades d'este esdeveniment al qual van acudir més de 36.000 visitants