Sagunt presenta el programa de les festes patronals del nucli històric
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
El Centre d'Estudis del Camp de Morvedre organitzarà, el pròxim 9 de juny, les XVII Jornades sobre Patrimoni Natural del Camp de Morvedre que enguany tractaran sobre el present i el futur de les platges de la comarca. Segons ha explicat el president del CECM, Manuel Civera, qui obrirà l'acte i presentarà els ponents, enguany s'ha pensat en el tema de les platges, que uneix la part científica i l'aspecte social.
La conferència sobre Alternativas de regeneración de playas, a les 18.30 hores, impartida per l'expert en regeneració de platges de la Universitat Politècnica de València, Pep Pardo, donarà començament a la jornada que, amb la d'enguany, ja compta amb 17 edicions. A esta part, que serà didàctica, li seguirà una taula redona, moderada per la regidora de Medi Ambient de l'Ajuntament de Sagunt, Teresa García, que comptarà amb la participació de representants de la Cofradía de Pescadores de Sagunt i dels ajuntaments de Puçol, Almenara i Canet d'en Berenguer, així com de Jorge Mateo d'Agró i del president de l'Associació de Veïns d'Almardà, José Girona. La regidora ha confirmat que assistiran a la jornada representants de la demarcació de Costes, encara que no ha detallat qui.
García ha declarat que amb esta jornada sobre l'estat de la costa de la nostra comarca, l'Ajuntament de Sagunt pretén “escoltar els pros i els contres de tots els afectats per a poder treballar en una solució consensuada i integral per a la nostra unitat costanera” i així trobar el punt de partida de l'Ajuntament de Sagunt “per a generar l'alternativa de regeneració de platges que se vol presentar a Costes”.
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Afirma que d'acord amb el que s'establix en l'Estatut d'Autonomia, l'ens públic ha d'exercir com a ferramenta per a la difusió i la normalització de la llengua pròpia
La Corporació Municipal ha aprovat una moció mitjançant la qual reafirma el seu suport a les persones que patixen Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA)