La Regidoria de Biblioteques amplia l'horari de les sales d'estudi de cara a l'època d'exàmens
Estos espais estaran oberts entre les 9 i l’1 de la matinada des de dilluns que ve 19 de maig fins el 26 de juny
El Centre Cultural Mario Monreal projectarà diumenge que ve 3 de desembre, a les 19 hores, la pel·lícula El Expreso de Chicago (EUA, 1976) del cineasta canadenc Arthur Hiller.
Protagonitzada per Gene Wilder, Jill Clayburgh i Richard Pryor, esta comèdia d'acció narra la història de George Caldwell, un editor de llibres, que durant un viatge en tren de Los Angeles a Chicago, coneix a la secretària d'un professor i escriptor d'art que acaba sent assassinat. Tot sembla indicar que l'autor del crim és Roger Deverau qui intentarà eliminar a Caldwell, que ha sigut testimoni de la desaparició del professor.
La projecció s'emmarca dins dels Diumenges de Cinema de la programació tardorenca de la delegació de Cultura i forma part del cicle de pel·lícules Tren d’Ombres. L'entrada per a veure la pel·lícula serà gratuïta fins a completar aforament.
Estos espais estaran oberts entre les 9 i l’1 de la matinada des de dilluns que ve 19 de maig fins el 26 de juny
L'Ajuntament de Sagunt ha organitzat este projecte per a commemorar el XX aniversari del Dia Mundial contra la LGTBIQA+fòbia
Últimes conferències, recreacions i tallers d'una programació que contribuïx a la candidatura de Sagunt a ser Patrimoni de la Humanitat