Eduardo Márquez Fuertes pren possessió com a regidor del grup municipal d'Iniciativa Porteña
Substituïx la regidora del mateix partit Lidia Sánchez Valls, que va deixar recentment el seu càrrec
Este dilluns Sagunt es va omplir d'olors d'alta cuina amb el VI Concurs Gastronòmic de la Taronja de Sagunt, un esdeveniment recuperat amb l'organització d'ASECAM i la col·laboració de l'Ajuntament i que va suposar tot un èxit de participació. Quasi 40 restaurants de tot Espanya van estar interessats a participar en un esdeveniment que va comptar amb gran participació gràcies a l'impuls comunicatiu realitzat pels organitzadors.
La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha assenyalat que "l'impacte de la campanya del Concurs Gastronòmic de la Taronja de Sagunt ha sigut molt positiu, tant en mitjans de comunicació radiofònics com a impressos, arribant als més de 700.000 persones diàriament durant el mes que ha durat la promoció. En xarxes socials es superen els 60.000, per tant, es pot afirmar que el reprendre el Concurs Gastronòmic de la Taronja després de deu anys ha tingut un impacte superior a l'esperat. Un dels objectius que buscava el concurs era crear marca gastronòmica a nivell estatal i valorant l'impacte aconseguit podem dir que eixe objectiu va per bon camí".
Per la seua banda, el regidor de Promoció Econòmica, Miguel Chover, s'ha mostrat satisfet “perquè el treball desenvolupat tant per ASECAM com per l'Ajuntament de Sagunt ha tingut la recompensa del gran seguiment tant pel sector de la restauració com pel gran públic. Al Concurs de la Taronja de Sagunt s'han acostat molts participants i aficionats a la gastronomia gràcies a les accions en xarxes socials i açò indica que el retorn que s'ha generat ha superat les expectatives. Tots hem de sentir-nos orgullosos i el resultat ens legitima a treballar amb més il·lusió i energia per seguir creixent en succesives edicions”.El contingut que es va generar en les xarxes socials de Turisme (@Sagunt_Turisme i facebook.com/saguntoturismo) va arribar a aconseguir prop de 20.000 impressions (xifra que valora quantes vegades es mostra un contingut). Quant a l'abast, es va arribar fins a 39.845 persones, multiplicant les interaccions (Favorit, M'Agrada, Compartir, Retweet, etc.) que en xarxes socials van tindre cadascuna de les publicacions.
XARXES SOCIALS TURISME |
|
|
TWITTER (26/01-20/02) | 20.000 | IMPRESSIONS |
FACEBOOK (22/01-20/02) | 39.845 | ABAST |
A BAST XARXES SOCIALS |
| 59.845 PERSONES |
En el compte de Twitter (@promoecosagunt) els tuits publicats van tindre un notable impacte i es van aconseguir les 24.500 impressions (va suposar un 35,8% d'increment pel que fa al mes anterior). A més, els esments van créixer un 206%, la qual cosa indica el fort calat que va tindre la difusió del concurs gastronòmic dins de les xarxes socials del departament.
Substituïx la regidora del mateix partit Lidia Sánchez Valls, que va deixar recentment el seu càrrec
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; el regidor d'Indústria, Toni Iborra i la presidenta d’ASECAM, Cristina Plumed, participen en la trobada, organitzada pel Ministeri d'Indústria i Turisme
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el de Canet d'en Berenguer, Pere Antoni, lamenten que la Generalitat haja eliminat l'estand Sagunt-Canet, però confirmen que tots dos ajuntaments seguiran avant amb la promoció turística dels seus respectius municipis