La delegació de Comerç i Mercats ha presentat hui la seua nova estratègia de promoció del comerç local. Hi han assistit l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i la regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino; així com els representants de les associacions de comerciants locals.
L'estratègia que, a més de renovar la imatge corporativa «fresca, memorable i representativa de tots els comerços i llocs de venda de la ciutat», es compon d'un espot publicitari, campanyes publicitàries, dinamització de carrers i mercats, sortejos, promocions, tallers, animacions i material de senyalística en els punts de venda, a més de productes com bosses reutilitzables i paper laminat per a productes frescos. Amb esta nova imatge, es pretén posar en valor el comerç local, ja que proveïx de productes de qualitat, de temporada i de proximitat, a més de mantindre amb vida els barris, carrers i places.
Un any més, es posaran en marxa les campanyes d'estiu, tardor i Nadal, entre altres, on es buscarà «atraure nous públics als mercats i als comerços locals», ha destacat la regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino. També ha animat la ciutadania a «conéixer la campanya en el Portal del Comerciant de l'Ajuntament de Sagunt i ajudar-nos amb la seua difusió». Finalment, la regidora ha agraït als representants de les associacions de comerciants locals pel suport en la difusió i promoció de tot el treball que fa l'Ajuntament i les associacions en la dinamització del comerç local.
Més endavant, es comptarà amb ambaixadors per als comerços i mercats, els quals s'aniran presentant al llarg de l'any.