La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ anuncia la programació del Port Pride Sagunt 2025
La manifestació està convocada per al 12 de juliol sota el lema ‘Sagunt amb Orgull: ni censura, ni retallades ni un pas enrrere’
El departament de Sanitat de l'Ajuntament de Sagunt continuarà la setmana vinent amb els treballs de control de plagues en diferents zones de la ciutat, efectuar revisions i control de mosquits, realitzar controls de paneroles i rosegadors en el clavegueram, revisions de plagues en centres públics i atendre avisos rebuts. Serà durant la setmana vinent, del dilluns 10 al divendres 14 de febrer, quan l'empresa CTL (Compañía Tratamientos Levante), encarregada dels treballs, durà a terme estos tractaments.
El dilluns 10 de febrer realitzaran controls de paneroles i rosegadors en el clavegueram del Port de Sagunt. El dimarts 11 i dimecres 12 atendran avisos rebuts i realitzaran revisions de plagues en centres públics. Per al dijous 13 realitzaran una revisió de mosquits i visitaran el nucli d’Almardà juntament amb el Consell Agrari. I, finalment, el divendres 14 realitzaran controls de paneroles i rosegadors en el clavegueram de Sagunt.
El departament de Sanitat recorda a més que la ciutadania té un important paper per evitar la proliferació del mosquit tigre, ja que es calcula que més del 90% dels llocs on pot criar són privats. Recomana revisar periòdicament les llars i conscienciar les persones de l'entorn perquè facen el mateix, ja que d'esta manera es pot reduir la presència d'este insecte. A més, l'Ajuntament de Sagunt posa a la disposició de la ciutadania diferents vies per comunicar qualsevol incidència referent a plagues d'insectes, com ara el telèfon de contacte del departament (96 265 58 58 ext. 6847, 6848, 6849, 6850) i els correus electrònics sanidad@aytosagunto.es i fj.timon@aytosagunto.es.
La manifestació està convocada per al 12 de juliol sota el lema ‘Sagunt amb Orgull: ni censura, ni retallades ni un pas enrrere’
Los dos hidalgos de Verona i Electra tindran servici d'accessibilitat per a persones amb diversitat auditiva i visual
Un total de 60 persones s'han beneficiat d'esta iniciativa d'activitat física dirigida que transmet la importància d'incorporar l'esport en el dia a dia a persones amb malalties cròniques