Obert el termini per a presentar candidatures als premis de la XXIV Gala de l'Esport de Sagunt
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Els treballs ja han finalitzat en el nucli de Sagunt esta última setmana, així com en Port de Sagunt i en la zona internuclis en setmanes anteriors, i esta setmana s'inicien en la zona d’Almardà

El departament de Sanitat de l'Ajuntament de Sagunt, mitjançant l'empresa que té contractada (Lokímica), continua amb la campanya de desratització i desinsectació per reduir els nivells poblacionals de rosegadors i paneroles en el clavegueram.
Els treballs ja han finalitzat en el nucli de Sagunt esta última setmana, així com en Port de Sagunt i en la zona internuclis en setmanes anteriors, i esta setmana s'inicien en la zona d’Almardà fins al 16 de setembre.
Des del departament de Sanitat recomanen que, complementàriament a les actuacions que es realitzen en la via pública, els ciutadans i ciutadanes duguen a terme estos tractaments en les propietats particulars per a atallar els problemes ocasionats per estes plagues, particularment en les plantes baixes, garatges, baixos comercials o habitatges que compten amb registre sanitari interior.

El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Horno La Victoria, Restaurante Valentín, Bar Jamón Jamón, Hotel Sagunto i Heladería El Paseo han sigut premiats en la III edició de ‘El somriure més bonic de Sagunt’
Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat