El departament de Tresoreria informa la ciutadania sobre com domiciliar els seus impostos

El ciutadà o ciutadana pot optar per diverses opcions per a domiciliar els seus impostos: presencial, digital o per correu

El departament de Tresoreria de l'Ajuntament de Sagunt informa la ciutadania del procediment que ha de seguir-se per a domiciliar els rebuts dels diferents impostos a causa de l'alta demanda d'informació sobre este assumpte.

El ciutadà o ciutadana pot optar per diverses opcions per a domiciliar els seus impostos. La primera opció és presencial i, sense necessitat de demanar cita prèvia, haurà d'acudir a les Oficines del SAIC de Sagunt o del Port de Sagunt, situades al carrer Camí Reial 65 i en la plaça del Sol respectivament. Es recorda que l'interessat o interessada ha d'acudir amb un certificat bancari del compte a domiciliar o un document similar.

L'opció digital consistix a identificar-se en l'Oficina Virtual Tributària en el Portal Contribuents mitjançant el certificat digital: https://sagunt.tributoslocales.es/va/462202/ASAGUNTO. Per a això, l'usuari o usuària haurà d'entrar en la pàgina web de l'ajuntament, a continuació clicar en “Portal Contribuent”, identificar-se i després clicar en “Les meues dades”, on li apareixeran les opcions de consultar o modificar domiciliació.

Si l'interessat o interessada preferix l'opció en oficina de correus, haurà d'enviar una carta certificada dirigida a l'Ajuntament de Sagunt (c/ Autonomia, 2) i adjuntar el model SEPA de domiciliacions, una còpia del DNI i el certificat bancari del compte. Esta documentació la trobarà en la pàgina web de l'Ajuntament  https://aytosagunto.es/media/atbis3ac/2021_solicitud_domiciliacion_adeudo_sepa.pdf.