Les bonificacions en la taxa municipal de residus de Sagunt són de fins a un 40 % per a fomentar el reciclatge
L'Ajuntament de Sagunt establix un sistema que premia el compromís ciutadà amb el medi ambient i la sostenibilitat a través de la SAG

El departament de Mercats i Comerç ha autoritzat que dijous que ve 12 d'octubre, Dia de la Hispanitat, es col·loque el mercat exterior del Port de Sagunt encara que és dia festiu. Els propis representants del mercat exterior han sigut els que han sol·licitat col·locar el mercat, que s'instal·la habitualment cada dijous als voltants de la plaça del Sol.
“L'autorització d'este mercat el dijous 12 d'octubre de 2017 és una mostra més de suport de l'Equip de Govern als mercats i els comerços de la zona els quals es veuran beneficiats de la major afluència de compradors en esta data”, ha declarat el regidor de Mercats i Comerç, Sergio Moreno.
L'Ajuntament de Sagunt establix un sistema que premia el compromís ciutadà amb el medi ambient i la sostenibilitat a través de la SAG
L'obra es representa ininterrompudament des de l'any 2004
L'actuació ha permés millorar l'accessibilitat, redistribuir espais i reforçar els servicis policials