El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Es construiran un màxim de 217 habitatges entre la Parcel·la M-35, situada al Macrosector III Fusió i la Parcel·la PAI Gerència, situada al carrer Pavía, 6
En la sessió plenària ordinària del mes de setembre celebrada ahir, el Ple va aprovar per unanimitat la cessió gratuïta de dos parcel·les a l'Entitat Valenciana d'Habitatge i Sòl (EVHA) per a la construcció d'habitatges de lloguer social. Concretament, es tracta de la Finca Registral 72081 Parcel·la M-35 que se situa en l'eix central est-oest del Macrosector III Fusió, al carrer del Barraquero, 12, i la Parcel·la C/Pavía, 6 en PAI Gerència, Finca Registral 73217. La proposta va ser portada al Ple per part del departament de Patrimoni de l'Ajuntament de Sagunt.
D'una banda, la Finca Registral 72081 Parcel·la M-35 situada al Macrosector III Fusió, al carrer del Barraquero, 12, té una extensió de 4.662,99 m² i està prevista la construcció d'un màxim de 162 habitatges.

D'altra banda, la Parcel·la del PAI Gerència Finca Registral 73217 que se situa al carrer Pavía, 6 compta amb 867,49m² d'extensió. En el seu cas, es construiran un màxim de 55 habitatges.

Esta operació es deu a «la necessitat d'habitatge en el municipi de Sagunt, amb un índex ANHA-ALTA», que és l'índex de referència que calcula la relació entre la demanda i l'oferta d'habitatge públic en cada municipi. A això se li afigen «les expectatives i previsions de necessitat que comporta la ubicació en el municipi de la gigafactoria del grup Volkswagen». Així, «es possibilitarà l'obtenció d'habitatge social per a persones que, per ingressos i altres circumstàncies, no els resulta possible accedir en les condicions que el mercat establix».
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+