La XXII edició del Pacte Ciutadà contra la Violència de Gènere de Sagunt suma cinc noves adhesions
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
La pel·lícula figura en el cicle de comèdia britànica programat per la delegació de Cultura dins de la programació de primavera

El Centre Cultural Mario Monreal projectarà este diumenge, 7 de maig, la pel·lícula El sentido de la vida a les 19 hores. L'entrada a esta cita cinematogràfica és gratuïta i està dirigida a tots els públics. La pel·lícula s'emmarca en la programació primaveral de Cultura en el cicle de comèdia britànica.
El sentido de la vida és un mosaic d'històries breus, a cadascuna més absurda i hilarant, que tracten sobre la vida i la mort, sobre el naixement, l'amor, la medicina, la filosofia, la història i cadascuna de les facetes de l'existència humana. En definitiva, els Monty Python reflexionen en huit episodis sobre les diferents etapes de la vida humana, des del naixement fins a la mort, en esta icònica comèdia de culte premiada a Cannes.
Esta comèdia, que està dirigida per Terry Jones i Terry Gillian, també va ser nominada en els premis Bafta a Millor cançó i compta amb un variat repartiment en el qual, a més dels directors, es troba Graham Chapman, John Cleese, Eric Aneu-li i Michael Palin.
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Horno La Victoria, Restaurante Valentín, Bar Jamón Jamón, Hotel Sagunto i Heladería El Paseo han sigut premiats en la III edició de ‘El somriure més bonic de Sagunt’