SICTED manté la seua aposta per la qualitat a Sagunt
En desembre es coneixeran les empreses i servicis guardonats amb este distintiu que concedix la Secretaria d'Estat de Turisme

Dilluns, 23 de novembre, el Teatre de Begonya acollirà la projecció del documental Serás hombre (2018, Espanya) de la directora guanyadora d'un Goya Isabel de Ocampo. Serà a les 18.30 hores i posteriorment tindrà lloc un col·loqui sobre els assumptes dels quals es parlen en el documental.
Esta trobada està organitzada per l'Associació Cultural Nautilus i forma part de la programació organitzada per la Regidoria d'Igualtat al voltant del 25N, Dia Internacional de la Violència contra les Dones.
Serás hombre parla de masclisme i de masculinitat, és un viatge sensorial a través de reflexions sobre la identitat de gènere. Des del punt de vista de la naturalesa només som cossos, però embolicats en contextos socials i culturals que ens modelen i condicionen. Un collage sobre la noció de masculinitat que planteja preguntes de màxima actualitat com ara si estan els hòmens en crisis, si servixen hui dia els rols socials que hem heretat a través de segles d'història, què és el patriarcat o què significa ser pare.
El documental és, en definitiva, una aproximació rica i complexa que convida a reflexionar sobre la nostra pròpia educació i socialització en relació amb el gènere.
L'aforament del teatre serà limitat i per a accedir-hi serà necessari seguir les indicacions de seguretat sanitàries decretades.
En desembre es coneixeran les empreses i servicis guardonats amb este distintiu que concedix la Secretaria d'Estat de Turisme
La trobada va reunir representants institucionals, docents i activistes de tot Espanya per a compartir experiències i avançar en una educació més inclusiva, segura i respectuosa
La projecció compila testimonis de caràcter polític i sindical de persones que van tindre un paper important en aquells anys al municipi