L'Escola Municipal de Teatre obri les inscripcions per al curs en què complix 20 edicions
A mode de celebració s'organitzaran activitats artístiques com ara exposicions, conferències, actuacions de carrer o lectures dramatitzades, entre altres
Des del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt adequaran l'aforament dels espectacles culturals d'acord amb les noves actualitzacions, és a dir, actualment al 100%. D'acord amb la nova normativa publicada el passat 27 de setembre per part de la Generalitat Valenciana amb les noves mesures Covid, decauen les restriccions en els sectors de: cinema, teatre, auditoris, museus i biblioteques.
Les mesures anunciades ja en vigor, estaran vigents fins al 8 d'octubre, per tant es podran adquirir les entrades per a tots els espectacles compresos entre l'1 i 8 d'octubre, data en què si s'anuncien noves restriccions, s'adaptaran novament els aforaments.
La regidora de Cultura, Asun Moll, explica esta nova forma d'adquisició d'entrades: «Per problemes administratius, és complicat traure les entrades al 100% de tots els espectacles programats, per a després tornar al 75%. Ara mateix posarem a la disposició de la ciutadania totes les entrades dels espais culturals abans del 8 d'octubre, i conforme es vagen marcant períodes i adaptacions, eixiran més entrades».
«Atés que tenim la programació de tardor molt a la vora, traurem les entrades perquè la gent puga anar adquirint els seus seients, però serem cauts i les anirem penjant en la pàgina de servientradas les entrades conforme marquen els terminis de la regulació» continuava Moll.
A mode de celebració s'organitzaran activitats artístiques com ara exposicions, conferències, actuacions de carrer o lectures dramatitzades, entre altres
En total, s'han executat més de 40 intervencions en 13 instal·lacions escolars, mancant una inversió addicional de 94.000 euros entre setembre i desembre
L'Ajuntament de Sagunt també ha licitat este contracte, que se suma a la inversió en la plaça Vicente Aleixandre del mateix barri