La XXII edició del Pacte Ciutadà contra la Violència de Gènere de Sagunt suma cinc noves adhesions
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
En esta ocasió, l'excursió es va realitzar en la Serra de Gúdar, a la província de Terol
El passat 30 de novembre el grup d’Alternatura va tornar a eixir a la muntanya, en este cas en una ruta de 15 km cap al pic Pañaroya, situat a 1241 metres sobre el nivell de la mar en la Serra de Gúdar, Teruel.
La ruta va començar des de Fuentes de Rubielos, van visitar l'Ermita de Santa Isabel, d'estil gòtic, que està situada a la part alta de la Muela. Després d'això, van ascendir fins al Vèrtex Geodèsic del pic Peñarroya i a continuació van descendir fins al Collado de los Santos, on va finalitzar la jornada.

En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Horno La Victoria, Restaurante Valentín, Bar Jamón Jamón, Hotel Sagunto i Heladería El Paseo han sigut premiats en la III edició de ‘El somriure més bonic de Sagunt’