Sagunt recupera el subministrament elèctric
La Policia Local ha desenvolupat tasques de seguretat ciutadana al llarg de tota la nit sense que s'hagen produït incidents
Per tant, tal com informa el regidor delegat, José Manuel Tarazona, s'establiran únicament dos servicis habilitats per a sol·licitar cita prèvia: En primer lloc, el de ‘Registre d'entrada’, que servirà per a qualsevol gestió o tràmit relacionat amb el Padró d'habitants, Serveis Socials i la resta de servicis que atén el SAIC; i en segon lloc, el destinat a l'obtenció del certificat de signatura electrònica, per a sol·licitar el corresponent certificat electrònic de ciutadà que permet identificar-se de manera telemàtica davant l'Administració, signar documents electrònics i realitzar tràmits de manera segura a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament o de qualsevol administració pública.
Estes modificacions efectuades sobre l'aplicació de cita prèvia poden afectar transitòriament el funcionament d'esta, per això davant qualsevol dubte la ciutadania pot escriure un correu electrònic a atc@aytosagunto.es.
Cal recordar que a través de la Seu electrònica de l'Ajuntament de Sagunt, accessible a través del portal web, es poden efectuar molts dels tràmits administratius mitjançant administració electrònica i accedir, alhora, a l'Oficina Virtual Tributària del Consistori. Estos procediments es poden realitzar des d'un terminal adequat sense necessitat d'acudir a les oficines SAIC o PROP amb la instal·lació del Certificat o Signatura Electrònica oportú.
En relació amb els tràmits d'empadronament, es pot obtindre directament des de la Seu Electrònica de l'Ajuntament tant un Volant d'Empadronament com sol·licitar de manera telemàtica un Certificat d'Empadronament d'una manera àgil i ràpida, evitant la cita prèvia i la saturació del sistema.
Per dinamitzar i facilitar tràmits sobre gestions administratives a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament o altres administracions públiques, el Servei Municipal d'Informàtica i Comunicacions (SMIC) de l'Ajuntament de Sagunt ha habilitat dos punts d'informació presencial als quals la ciutadania pot acudir per a resoldre dubtes o realitzar consultes sobre aspectes relacionats amb l'ús de l'administració electrònica.
A causa de les necessitats d'este servici, s'ha ampliat l'horari corresponent a l'Assistència i Dinamització de les TIC per al foment de l'Administració Electrònica entre la ciutadania ‘ADAe.Tics’. Els punts d'atenció es troben en les oficines administratives del carrer Camí Reial, 65, en el nucli de Sagunt, i en la Tinència d'Alcaldia, carrer Progrés, 37, en el nucli del Port de Sagunt.
El correu electrònic d'Atenció Ciutadana per a realitzar consultes o resoldre dubtes és: atc@aytosagunto.es
La Policia Local ha desenvolupat tasques de seguretat ciutadana al llarg de tota la nit sense que s'hagen produït incidents
Seguint indicacions del Govern d'Espanya, el grup de treball d'Emergències comarcal determina la suspensió de l'activitat lectiva
Totes dos equips base van aportar esportistes a les seleccions autonòmiques per al campionat estatal i a més les cadets del BM Morvedre es van proclamar campiones de la Minicopa de la Reina