Les bonificacions en la taxa municipal de residus de Sagunt són de fins a un 40 % per a fomentar el reciclatge
L'Ajuntament de Sagunt establix un sistema que premia el compromís ciutadà amb el medi ambient i la sostenibilitat a través de la SAG

El director de cinema Rodrigo Cortés protagonitzarà dissabte que ve, 2 de desembre, una trobada amb el públic en el marc de les II Jornades Star Wars de Sagunt. Durant l'acte, que tindrà lloc a les 13 hores en el Casal Jove del Port de Sagunt, el conegut realitzador (i seguidor declarat de la saga) compartirà amb els assistents les seues impressions sobre l'univers creat per George Lucas, així com la seua particular fascinació per les pel·lícules originals de la franquícia.
Cortés (Pazos Hermos, Orense, 1973) s'ha convertit per mèrits propis en un nom clau del thriller espanyol contemporani gràcies a treballs tan celebrats com Concursante (2007), Buried (2011) o Luces rojas (2012). Guanyador d'un premi Goya, ha dirigit a estreles internacionals com Robert de Niro, Sigourney Weaver o Ryan Reynolds, i recentment ha finalitzat el rodatge de la seua última producció, Down a Dark Hall, un relat fantàstic basat en la novel·la de Lois Duncan i protagonitzat per AnnaSophia Robb i Uma Thurman.

L'Ajuntament de Sagunt establix un sistema que premia el compromís ciutadà amb el medi ambient i la sostenibilitat a través de la SAG
L'obra es representa ininterrompudament des de l'any 2004
L'actuació ha permés millorar l'accessibilitat, redistribuir espais i reforçar els servicis policials